Schneewittchen und der Zauber der Zwerge
In this opulent fairy tale adaptation, a brave Snow White and a quirky group of dwarfs challenge the vain queen's reign. For years, the queen has hidden her stepdaughter from the world. However, when she attempts to marry Snow White off to wealthy Count Sebalt against her will, secrets unravel, setting the stage for a thrilling battle full of surprising twists and turbulent emotions.