Das Märchen vom Frosch und der goldenen Kugel
A fake prince is caught stealing a golden ball and banished to a magical forest, where a fairy accidentally turns him into a frog. The spell can only be broken by a princess's kiss. When the frog retrieves the golden ball from a deep well, he claims a reward.