Ostfrieslandkrimis - Ostfriesenangst
A school class ventures into the tidal flats with their teacher but returns without him, raising questions as to whether he was a reckless man who endangered his students and lost his life or if some cunning students seized the chance to rid themselves of a despised teacher. Ann Kathrin is skeptical and initially lets the prime suspect, student Laura, go free.