Das Traumschiff - Utah
The guests aboard the Dreamship embark on an exciting and eventful journey to Utah, creating unforgettable memories for Max Parger and his crew. Staff Captain Martin Grimm plans a motorcycle tour in Utah with his old friend, Stefan Fieringer. Hanna Liebhold ensures that Captain Max Parger also joins the adventure.