Das Traumschiff - Mauritius (2022)
Under Captain Parger's command, the Dreamship sets sail for Mauritius, the enchanting island in the Indian Ocean. When Roman Hilbert boards, he is struck by dance instructor Jana Stern's uncanny resemblance to his late wife.