Der Richter
Judge Joachim Glahn finds himself caught in a perilous dilemma during a murder trial. To save his kidnapped daughter Luise, he is forced to choose between his commitment to the law and achieving true justice. As presiding judge at the Berlin District Court, Glahn must confront his principles and go against his beliefs to release a dangerous criminal.