Die Jägerin - Riskante Sicherheit
In Berlin, dedicated prosecutor Judith Schrader targets organized crime infiltrating security companies. As these firms increasingly fall under criminal control, public spaces become battlegrounds for rival entities. Public safety, however, is the least of their concerns.