Das Traumschiff - Lappland (2022)
Captain Max Parger navigates the ship to Lapland, but this time, his focus isn't solely on his duties. The entire vessel is thrown into chaos by motivational coach Patrick and priest Maik, leading to unexpected challenges. As the journey unfolds, Max must navigate both the ship and the turbulence caused by his intriguing passengers.