Das Traumschiff - Phuket
Max Parger, his crew, and guests embark on a journey to Thailand, "the Land of Smiles," known for its vibrant colors, tropical beaches, ornate temples, and diverse cuisine. Hanna Liebhold is assigned trainee Oliver Sander so he can learn from her expertise. However, as mishaps increase, Hanna faces unexpected challenges during their adventure.