Das Traumschiff - Auckland (2025)
New Zealand, renowned for its breathtaking landscapes, Māori culture, and unique wine production, becomes an unforgettable destination for the crew and guests on the Dream Ship. Winemaker Esther Sarchow and her small team head to Auckland for a wine fair, hoping to return home with a prestigious award.