Tina & Bettina 2 - The Comeback
Ten years after their first film, Tina & Bettina have drifted apart. When Tina's meltdown at the VIXEN Awards goes viral, they reunite, land a record deal with Universal Music, and launch an unlikely pop career.
Ten long years have passed since the first film about the super duo, and things are far from super anymore. Tina married an 89-year-old man who simply refuses to die so she can finally get her inheritance. Bettina, on her side, tries to keep her spirits up in a thoroughly rotten marriage where all she does is look after her ungrateful husband's children. And to make matters almost worse — nobody does video blogging anymore, and after a heated argument, the girls have lost all contact with each other. Life sucks. But when Tina loses it at the VIXEN Awards and the footage goes viral, Tina & Bettina are suddenly on everyone's lips again. Everyone loves a scandal, so they're more relevant than ever! They're offered a record deal with none other than Universal Music, and an unlikely pop career is launched. They play massive concerts and land on Spotify's top charts, until they inevitably mess things up for themselves again and only one last legendary concert can save them.