Mayday
Having two wives isn't cheating? Janek leads a double life. He's the husband of Basia, with whom he lives in Warsaw, and Marysia, with whom he shares a lovely house on the outskirts of the city. Both women are unaware of the existence of the other.
A happy marriage, a home and a loving wife. Since it’s so great with one wife, why not double the happiness? Janek belongs to that category of men who believe that “it takes three to tango”. Exceptionally faithful to both wives, he fairly shares his time between Basia in Warsaw, and Marysia, who lives in the suburbs. Both of them think that they have a perfect husband, and more importantly, that he’s exclusive. The idyll goes on until additional extramarital problems assail him, which cause a serious stir in his private life. When he runs out of excuses, our hero again and again starts to trip over his own lies and it becomes obvious to him that the moment of his discovery is approaching relentlessly.