Scr*w Mickiewicz 3
Prom night, broken hearts, and AI, as the graduating class faces love, drama, and life-changing choices. Dante struggles with dreams, Nel, and a mysterious newcomer, while old friends return and new feelings arise. The stakes are higher than exams - adulthood begins to test them all.
Prom night, conflicts, broken hearts, and AI. In the third part of the cult series, the graduating class is put to the test by each other, by teachers, and by life itself. Expect love, drama, locker-room breaks, and decisions that truly matter. This time, the stakes are higher than exams - adulthood begins to test them all. As Dante struggles to balance his dreams with reality and his relationship with Nel is tested, a mysterious Adam enters the game. In the background: Korek’s return, Cegła’s new feelings, and the question of whether loyalty, friendship, and love can survive in a divided world.