Kochanie, Chyba Cie Zabilem
A simple accountant, Jan, due to unfortunate circumstances, becomes a double murderer, sending to the other world an unfaithful wife and her lover. The video recording of the killing lands, by accident in the hands of Kacper, an employee at a video rental. Kacper and his girlfriend decide to blackmail the killer.
An easy going accountant, Jan, due to unfortunate circumstances, becomes a double murderer, sending to the other world an unfaithful wife and her lover. The video recording of the killing lands, by accident, in the hands of Kacper, an employee at a video rental. Kacper and his girlfriend decide to blackmail the killer. By chance, a couple of unconventional policemen are tracking the blackmailers.