From 23.99 zł a month for 3 months
Director Nowacki, the warden of a remand prison, locates Sergeant Zawada, who was hiding from the world. The experienced officer is back in the saddle and is appointed to take charge of a convoy that will transport a dangerous prisoner to a psychiatric facility. His team members are people with complicated pasts. Among them is Felix, an idealist and privately, husband to Nowacki’s daughter, who shouldn’t be anywhere near this operation. Nowacki, having lost control of the convoy, begins the chase to remedy or maybe hide this uncomfortable truth. Slowly, the real purpose of the convoy becomes clear. Conflicts and tensions arise between the men, and there are many unexpected twists to the plot. For now, they can serve justice on their own.