Quadrille
Paulette is the mistress of newspaper editor Philippe, but finds herself falling for charismatic American actor Carl. Philippe turns to young reporter Pauline, who is also attracted to Carl, but Paulette wants both men to herself.
Paulette is the mistress of Philippe, the editor-in-chief of a big newspaper, but when she meets charismatic American actor Carl, she soon falls for him. Philippe tries to find solace in Pauline, a young reporter who also happens to be very attracted to Carl. Paulette would like to keep Carl, but she doesn't want to lose Philippe, and jealous rivalries ensue.