Confessions of a Cheat
After stealing eight pennies, a boy’s family punishes him by depriving him of a meal that, tragically, turns out to be poisonous. The incident leaves the child an orphan. As an adult he drifts through many trades, becoming a professional cheat. Fortune favors him until he develops a taste for gambling and loses everything.