Rebecca of Sunnybrook Farm
Rebecca's Uncle Harry leaves her with Aunt Miranda who forbids her to associate with show people. But neighbor Anthony Kent is a talent scout who secretly set it up for her to broadcast. Rebecca is sought by two rival cereal manufacturers to do their singing radio commercials.