Bright Eyes
Shirley Temple is delightful as the adorable mascot of a group of kindly aviators in this heart-rending treasure that features the classic musical number “The Good Ship Lollipop.”
Shirley Temple delights in this heart-rending treasure as Shirley Blake, the adorable mascot of a group of aviators. Although she is the subject of a custody battle among a curmudgeonly uncle, a kindly pilot and a high-society woman, Shirley never loses her spirit – or her sense of humor – in this classic film that features a lineup of beloved musical numbers, including “The Good Ship Lollipop.”