Curly Top
A beguiling little girl and her older sister win their way into the heart and home of a wealthy orphanage administrator.
When Edward Morgan the rich trustee on an orghanage, first meets little Elizabeth and her older sister Mary, he is immediately entranced and adopts them for an imaginary benefactor. Though both girls come to adore Edward, Mary falls in love with him, unaware he is having the same feelings about her. So it's up to Elizabeth to play matchmaker and bring her two favorite grown-ups together.