Her Yerde Sen
Call it fate or life, but the best things that happen to you are often hidden behind inextricable problems. Demir and Selin both claim possession on the same house. The two have to live together there because both are too stubborn to move out. To make matters worse, things will become inextricable when we find out he is the new manager of the company she works in.
Demir and Selin, who claim the same house and are stubborn as a mule, have to live together.
In the company, the first phase of Operation Cheetah is initiated to send Demir away.
Artemim team is caught in the archive room. Demir asks Selin to make a difficult decision.
Selin's opinion about Demir begins to change as he goes to some troubles for her.
Selin and Demir are closer but Demir has to make a sudden decision upon Selin's confession.
Injured by all his secrets revealed, Demir struggles to gain control of his life.
Trying to get new customers, Demir also intervenes in a problem Selin has at work.
While Eylül is an unpleasant surprise for Demir, Demir warns Eylül to stay away from Selin.
Selin is shattered by what she learned and decides to seek refuge in both her anger and her love.
Demir tries to cope with the crises both in his private life and in the company.