Kucuk Yalanlar
Directed by Bora Onur and starring Nevra Serezli, Ümit Kantarcılar, Pelin Uluksar, Yıldız Asya, Orçun Kaptan, Koray Erkök and Yasmin Erbil, “Little Lies” presents Eda's calm and small world that is changed when she meets Sarper, an undercover cop. An unexpected love will reveal all the secrets.