A Miracle
Ali Vefa, a genius with savant syndrome, finishes medical school despite his disability and all the prejudices he encounters. After completing his internship, it's time for Ali to specialize. Ali will start to work at the hospital where his godfather, Adil Erinç, is the chief physician. Although the hospital staff is prejudiced against this, Ali will eliminate all prejudices in time.