Ei mikään naurun asia
Tämä on hauska tarina siitä, miten elämän arvokkuus on otettava tosissaan. Kasper Berntsen, 40, on menestyvä stand-up-koomikko, jolla on kaikkea, mitä voisi toivoa. Hän esiintyy säännöllisesti Oslon parhailla klubeilla, hänellä on täydellinen tyttöystävä ja hän nauttii valokeilassa olosta. Eräänä päivänä hän menettää otteensa ja kaikki muuttuu.