PORTRAITS DE VOYAGE : LA RÉUNION - La marche sur le Feu
Tamili Réunionin saarella kutsuu meidät seremoniaan, jossa yhteisön nuoret miehet kävelevät tulen päällä osoittamaan mielen ylivoimaisuuden kehoon nähden.