PORTRAITS DE VOYAGE : BRÉSIL - Candomblé
Capoeira-mestari kertoo Candomblésta, orjien tuomien afrikkalaisten​​orisha-jumalten kultista. Aivan kuten jokaista orjaa, myös jokaista capoeiranharrastajaa suojelee orisha.