PORTRAITS DE VOYAGE : CÔTE D'IVOIRE - Le Wax
Vahamyyjä esittelee meille erilaisia ​​kankaita ja selittää niiden värikkäät nimet ja yhteiskunnallisen merkityksen. Näiden Länsi-Afrikassa hyvin yleisten vaatteiden mallit on painettu kankaalle sulatetulla vahalla.