PORTRAITS DE VOYAGE : SÉNÉGAL - Sabar
Dakarissa vain kaksi rumpua voivat luoda elävän ja iloisen ilmapiirin, jossa tanssimme sabaria parantamaan kehoamme ja mieltämme.