The Wimbledon Kidnapping
Britannian ensimmäinen sieppaus- ja lunnastapaus sähköisti kansan vuonna 1969. Ensimmäistä kertaa kaikki tämän hämmästyttävän rikostarinan avainosapuolet puhuvat suunsa puhtaaksi, mukaan lukien yksi tuomituista, siepatun naisen tyttäret, jotka ottivat vastaan lunnaspuhelut, ja toisen sieppaajan perhe.