Luokkakokous 3: Sinkkuristeily
Luokkakokous 3: Sinkkuristeily vastaa kaikkiin ilmassa leijuneisiin kysymyksiin. Mitä kuuluu koko kansan suosikeille: Nipelle, Tuomakselle ja Antille? Anttia murjoo maailma taas edestä ja takaa, mutta pian on luvassa kolmikon yhteinen sinkkuristeily kaikilla herkuilla. Kun kuvaan ilmestyvät myös Antin isä, virolainen tappokone ja kiinalainen mafia, on buffet katettu.