Luokkakokous 2: Polttarit
Kaikkien aikojen reissu jatkuu! Niklas on aloittanut kuntoilun tai ainakin kuntoilusta somettamisen selvitäkseen lähestyvästä keski-ikäistymisestä ja avioliittohuolistaan. Antti on kerännyt rohkeutta avioeron jälkeen ja aikoo palata deittailun maailmaan.
Niklas on aloittanut kuntoilun tai ainakin kuntoilusta somettamisen selvitäkseen lähestyvästä keski-ikäistymisestä ja avioliittohuolistaan. Antti on kerännyt rohkeutta avioeron jälkeen ja aikoo palata deittailun maailmaan. Tuomaksen ura muusikkona on laskussa, mutta häävalmistelut Leilan kanssa ovat täydessä vauhdissa. Niklas ja Antti päättävät järjestää Tuomakselle kaikkien aikojen polttarit, mutta mutkia tulee matkaan ja pojat joutuvatkin lähtemään vanhan luokkakaverinsa hautajaisiin. Pääseekö Antti treffeille? Pystyykö Niklas pelastamaan avioliittonsa Jaanan kanssa? Entä pääsevätkö Tuomas ja Leila naimisiin? On aika lähteä reissuun, eikä kommelluksilta vältytä tälläkään kertaa.