Giants and the Morning After
Myyttisessä ruotsalaisessa Ydren kylässä, jossa muinoin vaelsi jättiläisiä, idealistinen pormestari juhlii jokaisen uuden lapsen syntymää. Elokuvan tarina yhdistelee luomistaruja arkielämään tutkien humoristisesti yhteisössä elämistä, vastuuta ja yksinkertaisia, merkittäviä hetkiä, jotka yhdistävät eri sukupolvia tässä pienessä taianomaisessa paikassa.