Kaivosmurhat
Toisinaan öisin Courrièresissa vuonna 1906 tapahtuneen Euroopan pahimman kaivoskatastrofin aikana elävältä haudattujen kaivosmiesten hiljaiset huudot kaikuvat edelleen Coronin alueen hylättyjen kaivosten yllä.