Antlers
Pelätty Wendigo-myytti herää järkyttävällä tavalla eloon tässä karmivassa kauhuelokuvassa. Oregonilaisen pikkukaupungin opettaja (Keri Russell) ja hänen seriffiveljensä (Jesse Plemons) ryhtyvät auttamaan ahdistunutta poikaa, jolla on outo salaisuus. Seuraukset ovat kamalammat kuin kukaan osaa odottaa.
Karmaisevan ANTLERS-kauhutrillerin tekijäkaartiin kuuluvat palkittu fantasiaelokuvien tuottaja Guillermo del Toro, ohjaaja-käsikirjoittaja Scott Cooper sekä käsikirjoittajat C. Henry Chaisson ja Nick Antosca. Oregonilaisen pikkukaupungin opettaja Julia Meadows (Keri Russell) huomaa jotain outoa Lucas-oppilaansa käytöksessä. Hiljainen erakkopoika tuottaa koulutehtävissään järkyttävää materiaalia kansantarinoiden hirviöistä, joten Julia huolestuu ja päättää tutkia Lucasin kotioloja. Kun pojan surkea tilanne selviää, Julia ryhtyy tutkimaan asiaa tarkemmin kaupungin seriffinä toimivan Paul-veljensä (Jesse Plemons) kanssa, ja sisarukset pääsevät Lucasin vaarallisen salaisuuden jäljille. Kun koko totuus Lucasin perheestä paljastuu, tapahtumat saavat kammottavan käänteen. Genren mestarin Del Toron lisäksi tekijäkaartiin kuuluvat tuottajat David S. Goyer ja J. Miles Dale sekä vastaavina tuottajina Jim Rowe, Nick Antosca ja Kevin Turen. Näyttelijät Graham Greene, Scott Haze, Rory Cochrane ja Amy Madigan tähdittävät tätä vertahyytävää kertomusta, jossa muinaiset kauhut kohtaavat ihmisen kyltymättömän ahneuden ja sen nykyilmentymät köyhyyden, addiktion ja ympäristötuhon muodoissa.