Kermit-sammakko tapaa kykyjenetsijän ja lähtee Hollywoodiin suurilla unelmilla varustettuna ja mukanaan Fonzie, Gonzo sekä Miss Piggy. Kaikki menee kuitenkin pieleen, kun Kermit putoaa Doc Hopperin kynsiin, roiston, joka omistaa paistettuja sammakonreisiä tarjoavan pikaruokaravintolan.
Kermit-sammakko tapaa sattumalta kykyjenetsijän ja suuntaa Hollywoodiin unelmoiden showbisneksen maailmasta. Matkan varrella Fozzie, Gonzo ja Miss Piggy liittyvät hänen seuraansa toivoen tulevansa myös suuriksi tähdiksi. Kaikki menee kuitenkin pieleen, kun Kermit putoaa Doc Hopperin (Charles Durning) kynsiin, roiston, joka tahtoo hinnalla millä hyvänsä mainostaa paistettuja sammakonreisiä myyviä pikaruokaravintoloitaan. Sisältää tupakkatuotteita.