The Most Dangerous Animal of All
The Most Dangerous Animal of All on neliosainen dokumenttisarja, joka tarkastelee yhden miehen etsimässä isä, joka hylkäsi hänet, vain paljastaakseen pahimman: hän uskoo isänsä olevan Zodiac-tappaja.