האטומים מקליפורניה, קבוצת פוטבול חסרת יכולת המתדרדרת בטבלת הליגה, מקבלת בברכה את החבר החדש ביותר של הקבוצה - פרד המסוגל לבעוט כדור למרחק של כמעט 100 מטרים בדיוק קטלני.
קבוצת הפוטבול מהליגה הנמוכה, האטומים מקליפורניה, מפסידה תמיד עד שהם מגייסים שחקן חדש - פרד בשם גאס. מסתבר שגאס הוא בועט מדהים עם יכולת לבעוט למרחק 100 מטרים! אבל בדיוק כשהאטומים מתחילים לשכוח מרצף ההפסדים שלהם, נוכלים מנסים לחטוף את הכוכב החדש שלהם. מכיל תאור של מוצרי טבק.