הוקוס פוקוס
לאחר שחבורת צעירים החומדים לצון מזמנים אותן בטעות, שלוש מכשפות פרועות בנות 300 שנה יוצאות להטיל כישוף על העיר ולהשיב לעצמן את הנעורים שלהן. אבל קודם הן חייבות להתאפס על עצמן ולהערים על שלושה צעירים ועל חתול מדבר.
צפוי לכם בילוי מהשטן כאשר שלוש מכשפות פרועות להפליא - בט מידלר, שרה ג'סיקה פרקר וקתי נג'ימי - חוזרות מסיילם של המאה ה-17 לאחר שחבורת צעירים החומדים לצון מזמנים אותן בטעות. זהו לילה מלא בכיף מטורף ובכאוס משעשע מהרגע ששלוש בנות ה-300 שנה יוצאות להטיל כישוף על העיר ולהשיב לעצמן את הנעורים שלהן... אבל קודם הן חייבות להתאפס על עצמן ולהערים על שלושה צעירים ועל חתול מדבר. מכיל תיאורי טבק.