Küldetés: A Yozakura család
Taiyo egy brutális kémvizsgán küzd Tsubomi halálvágyáért, míg Momo a háttérből áskálódik.
Ai, a Tanpopo volt vezetője a Yozakura családhoz szegődik, de a béke nem tart sokáig.
Sosuke Michibata, a bronz kém szabotázsokkal és pletykákkal okoz káoszt Taiyo iskolájában.
Shinzo Ayakával vásárol, de a kiruccanás káoszba fullad, mert Kengo és Nanao titokban segít neki.
A Kémvizsga első szakaszában Taiyo egy brutális fogócskában néz szembe Shinzóval.
Taiyo Kyoichiróval néz szembe a rémisztő záróvizsgán, ahol a vizsgázók a sötétbe vesznek.
Taiyo a mutáns Kawashitától tudná meg, hogyan lehet Tsubomit megölni, de feltűnik az apósa, Momo.
Mutsumi teszteli Taiyo megnövekedett erejét, miközben Futaba kudarcot vall Shion informatikaóráján.
Ai első önálló bevásárlására indul, hogy felvidítsa a családot. Taiyo és Mutsumi álruhában követik.
A Yozakurák ősi naplója utáni kutatás kaotikus és titkokat felfedő nagytakarításba torkollik.
Taiyo rátalál Kyoichiróra, aki elszökik, és hátat fordít a családnak. Ez megosztja a testvéreket.