Raising Chelsea
"Egy bensőséges, háromrészes sorozat, amely a „Made in Chelsea” egykori sztárjait, Jamie Lainget és Sophie Habboot követi végig, ahogy szembenéznek a szülővé válás kaotikus, ijesztő és egyben humoros valóságával. A várandósság kezdetben örömteli, ám ezt hamar felváltja a bizonytalanság, amikor az orvosi kifejezések, a lakásfelújítás és a családi vélemények egyszerre zúdulnak rájuk.