Le Havre Szellemei
Az északnyugat-franciaországi Le Havre ipari kikötővárosának egyik lakásában mumifikálódott holttestet találnak a kéményben. A nyomozással Ariane Salles rendőrszázadost, valamint barátját és kollégáját, Gaspard Lesage-t bízzák meg. A helyzet egyre bonyolódik, ahogy megpróbálják azonosítani az elhunytat. Úgy tűnik, egy köztiszteletben álló helyi családnak köze van az ügyhöz.