dráma, sci-fi
A 16 éves, Mars-mániás Logant meglátogatja egy férfi, aki azt állítja, hogy ő a fiú 40 évvel idősebb, jövőbeli énje. Azt kéri a fiútól, hogy mentse meg az emberiséget.
A 16 éves Logan nyugtalan tinédzser. Nyomasztó hétköznapjaiból az egyetlen menekvést sci-fibe illő álmai jelentik egy jobb életről a Marson. Az osztálytársait terrorizáló fiú otthoni és iskolai élete is konfliktusokkal teli. Egyik este egy rejtélyes idegen látogatja meg, aki megesküszik rá, hogy ő Logan 40 évvel idősebb, jövőbeli énje. A férfi borzasztóan fontos küldetést bíz rá: az emberiség megmentését.