13 Hours That Saved Britain
Az angliai csata 70. évfordulója alkalmából a „13 Hours That Saved Britain” a brit nép hősei, technológiája és szellemisége előtt tiszteleg. A film drámai felvételeken és interjúkon keresztül tárja fel 1940. szeptember 15-ének sarkalatos napját, amikor a Fighter Command pilótái megvédték Nagy-Britanniát a náci invázióval szemben.