Resurrecting a Legend
A normandiai partraszállás gépe, a „That's All, Brother”, eltűnt, majd évtizedekkel később egy roncstelepen találták meg. A film hihetetlen restaurálását és ambiciózus küldetését követi nyomon, hogy a 75. évfordulón ismét átrepüljön Normandia felett.