Battle of Dunkirk: From Disaster to Triumph
Élje át újra a dunkerque-i veteránok bátorságát, akik védtelen csónakokon keltek át a La Manche csatornán, hogy megmentsék a pokolban rekedt katonákat. Felemelő hőstörténeteiken keresztül elevenedik meg a csata, amely megváltoztatta a II. világháború menetét.