Battle of Britain 80: Allies at War
1940-ben, amikor Nagy-Britannia az összeomlás szélén állt, a megmentés Európából érkezett. Ez a dokumentumfilm a harcba szálló francia, cseh és lengyel pilóták el nem mondott történeteit tárja fel, bemutatva, hogy ezek a szövetséges hősök kulcsfontosságúak voltak a brit győzelemben.