Bristol Scout
Miután felfedezi nagyapja I. világháborús repüléstörténeti relikviáit, egy férfi 14 éves útra indul, hogy újjáépítse a legendás Bristol Scout vadászgépet. Az eredeti műszaki leírásokat követve igyekszik tisztelegni a korai pilóták előtt, és a géppel átrepülni a csataterek felett, amelyeket a nagyapja is megjárt.