Secret of the Spitfires
Miután a gyárat lebombázták, a Spitfire-ök gyártását titkos helyre költöztették, ahol képzetlen lányok és nyugdíjas férfiak építettek több ezer ilyen ikonikus gépet fészerekben és garázsokban. Ez egy jól őrzött második világháborús titok és a névtelen hősök eddig ismeretlen története.