Gyilkosság a Tarentaise-völgyben
Ahogy a nap kibújik a hegyek mögül, sugarai megvilágítják a völgy meredek lejtőit borító hatalmas fenyőerdőt. Lisa szokásához híven fut reggel az erdőben. Azonban miközben kifújja magát, megpillantja egy sziklán ülő kisfiú alakját. Körülbelül nyolcéves lehet. Kapucni van a fején, és teljesen mozdulatlan.