dokumentumfilmek, sport
1980-ban egy csapat író és tudós La Rotisserie Francaise-ben alapítottak egy baseball-ligát: A Rotisserie-ligát. A játék egyre népszerűbb lett, és mára a fantasy sportok többmilliárdos piacot jelentenek több, mint 30 millió résztvevővel. Nézze meg, hogy alapították a játékot, akiknek fogalmuk sem volt, hogy a csinálmányuk hamarosan lehagyja őket.